Sunday 27 August 2017

OOTD - 25 - black and white

Hellou,

See outfit kirjeldab minu stiili kõige paremini,must-valge ja hall,põhilised "värvid" minu garderoobis,musta peaks ainult palju rohkem olema,siis oleks see 100% mina. Samuti ka nahktagi,nahast ketsid,over-sized ülemine osa  ja väga mugav - perfect outfit in my opinion.
Detailide puhul olen ma ikka täielikult hõbeda tüdruk,kuld pole kohe üldse minu maitse,kui siis ainult valge kuld,ning mulle ei meeldi ka metalle mixida ja sellepärast ongi nii prillid kui ka koti detailid kõik hõbedased,mis on ilmselt nii iga mu looki juures. Mulle meeldivad erinevad layered outfitid aga suvel palavaga neid kanda ei saa,seega kuna meie suvi on ilmselgelt läbi,siis kasutasin kohe võimalust ja panin kokku sellise looki,kuigi ma veidi cheatisin.See hall pusa ja valge pluus mis alt paistab on tegelikult ühes tükis,mis on eriti mugav,sest vahel asju üksteise otsa pannes on ikka väga ebamugav ja mugavus on minu silmis siiski esmatähtis.

Hellou,

This outfit describes me the best,black-white and grey,main "colors" in my wardrobe,only there should be much more black in this look,then it would be 100% me. Also leather jacket,leather sneakers,over-sized top part and very comfy - perfect outfit in my opinion.
What comes to details,I'm totally a silver kind a girl,gold is not my thing,maybe only white gold,and also I don't like to mix the metals so that's why my sunglasses and my bag details are all silver,I guess It's like that in every outfit I wear. I really like the layered look but in the summer it's too hot to do that,so now that summer is over,it's time to layer up! Actually I cheated a little,this grey sweater and white top are actually a one-piece,which is really convenient,because sometimes when you layer it can be really uncomfortable to wear and comfort is the key.











( sweater-shirt - lindex, leather jacket - zara,sunglasses - Ebay, jeans - FashionNova, shoes - Stradivarius, bag - Aldo. )

Photos by Kristel Palk ( www.instagram.com/stealingsandwiches/ )

No comments:

Post a Comment