Tuesday 28 February 2017

SS17 Favorite Spring-Summer Trends

1.RUFFLES

Üks kõige ilmselgemaid trende see hooaeg on kindlasti erinevad voolangid,mulle isiklikult meeldib see trend eriti veel nii,kui riideese ise on maskuliinse lõike või värviga ja sinna on lisatud voolang,mis annab sellise naiseliku touchi. Mida huvitavamasse kohta ja huvitavama paigutusega voolang on lisatud,seda rohkem see ka mulle meeldib ja annab outfitile ilusa ja lendleva looki.

One of the most obvious trends this season are ruffles,ruffles everywhere.I really like that trend,especially when you have a masculine shape or colored clothes and then you add some ruffles there,it gives it this feminine touch. The more interesting place that ruffle is placed,the more I like it and it gives your outfit that beautiful flowy look.

 
 
  

(1.club monaco 2.zara 3.h&m 4.h&m)

2.EMBROIDERY

Mõnda aega tagasi ei meeldinud see trend mulle üldse,aga mida aeg edasi,seda rohkem on see mulle meeldima hakanud ja nüüdseks olen ma sellest nii vaimustuses.Täpselt samamoodi nagu eelmise trendiga,meeldib mulle,kui need ilusad lilledega tikandid on lisatud mehise lõikega triiksärgile või biker stiilis nahk jakile,lisab värvi ja naiselikust.Inimestele nagu mina,kes pole kõige suuremad värvi kandjad,on see minuarust täpselt selline paras kogus värvi oma igapäevaselt üsna neutraalsesse riietusse.

For some time,I did not like that trend at all,but now I've really started to like it or more like love it. Just like with the first trend,I really like when these flower embroideris are added to a masculine button-up shirt or to a biker leather jacket,it gives it this feminine and colorful look. Especially for people like me,who dont wear a lot of color,this is exactly the amount of color I would love to add to my really neutral wardrobe.
      

(1.zara 2.zara 3.asos 4.river island)

3.STATEMENT STRIPES

Triibud on alati in olnud,aga see season on rõhku pandud just triipudega Statementi tegemisse,tavalise musta-valge triibu asemel on rõhku pandud erinevate värvide,triibu laiuste,triipude suundade jne lisamisse ja miximisse.

Stripes has always been in,but this season they are trying to make a statement with them,instead of basic black and white stripes you see a lot of colors,different sizes and directions and mixing them all together.
 
 
    

( 1,2,3,4 - all zara )

4.BRIGHTS

moelavadel oli näha palju erksaid ja just neoon värve,mulle isiklikult neoon värvid ei meeldi(neoonroosa,neoonkollane,neoonoranz... mkm nope) ja ma ei näe ka,et hakkaks lähitulevikus meeldima,seega mina kannaks sellest trendist just neid erksaid punaseid ja sinepi-kollast,mis on minuarust suurepärane moodus oma igavat outfiti 1 esemega lihtsalt täiega khuulimaks muuta.

There was a lot of bright and neon colors on a runway,I personally don't like neons and I can't see myself liking them in the near future,so I would wear bright red and mustard-yellow out of this trend,it's a really cool way to just make your outfit so much cooler with just one bright item of clothing.
    
 
 
 
 
    
 


(1.zara 2.zara 3.river island 4.zara)

5.LAYERED SHIRT

mulle meeldib layering ja üldse mitmekihiline riietumine,kus iga kiht annab outfitile midagi juurde ja muudab seda palju mitmekülgsemaks,seega see trend,kus triiksärk on juba pandud kampsuni/pusa alla ja sellega on layering minujaoks kohe ette lihtsamaks ära tehtud,ei saa ju mitte meeldida. See annab sellise khuuli smart-casual looki,mida igapäevaselt kanda ja sobib minarust küll igalepoole.

I like layering,every layer of clothing gives something cool and fun to your outfit and makes it soo much interesting,so the trend,where there are button-up shirt already layered under a jumper,of course i like it,they have done the layering for me already! It gives it this cool smart-casual look,that you can wear everyday.
    

(1,2,3,4- all zara)

6.BABY BLUE

Eelmine aasta oli mu täielik obsession beebiroosa(see vist ei jäänud kellelgi kahesilma vahele,kui ma oma roosat nahktagi non-stop kandsin,ausalt mul on teisi riideid ka) ja see aasta nähes igalpool helesinist,leidsin ma endale uue obsessioni! Ma igakell eelistan pastelseid toone igale teisele ja minuarust sobivad nad blondide juustega ka ideaalselt,rääkimata ka sellest,kui khuul on lisada neid oma all-black outfitile ja nad muudavad selle kohe palju girly-maks ja mitte nii süngeks.

Last year baby pink was my total obsession(I guess it was obvious,when I wore my baby pink leather jacket to death) and this year seeing baby blue everywhere,i could not be happier,my new obsession! I would prefer pastels over all the other colors anytime and in my opinion,they look really good with blonde hair and I think it looks soo good,when you add a pastel colored item to your all-black outfit,it makes it instantly more girly and cool.

   
   


(1.zara 2.zara 3.zara 4.bershka)

7.DENIM

Ütleme nii,et teksa pole just eriline üllataja,teksa on alati in,aga see hooaeg on eriti teemas over-sized teksajakid,-vestid,-särgid jne.
Võin vist öelda,et see on minu hetke lemmiktrend,ma olen hetkel otsimas endale ideaalset helesinist over-sized teksajakki ja kui veab,siis ka vesti ja siis olekski mu elu complete.Ma pole väga girly girl ja sp see ka mulle meeldib,minu ideaalne outfit oleks valged conversed,valge t-särk,mustad teksad,mustad päikseprillid ja oversized teksajakk peal-selline mis tunduks nagu oleks boyfriendi kapist just varastatud.. uuh cant wait.

Lets say that denim is no suprise,it's always in,but in this season it's more of a over-sized jackets,vests and shirts kinda denim.I can say that this is my favorite trend at the moment, i am trying to find that perfect over-sized denim jacket right now and if lucky then vest also and then my life would be complete. I'm not a very girly-girl and that's why i love it,my ideal outfit would be white converse,white t'shirt,black jeans,black sunglasses and a over-sized denim jacket - the kind that looks that i just stole it from my boyfriends closet(not that i have one,but it should look like that :D )
     


(1.zara 2.zara 3.river island 4.river island)

8.LACE IT UP

Kui juba üsna pikka aega tagasi tuli see Lace-up pluuside trend,siis see on veidi erinev,see hooaeg seotakse paelad igale poole kuhu vähegi võimalik-varrukad,selg,õlad või on sidumismotiivid pandud kanga peale. Muudab igasuguse basic pluusi,kampsuni vms kohe palju huvitavamaks ja kui need paelad seal veel eriti suured ja väljapaistvad on,siis ka liiguvad nad ilusti.

Lace-up shirt trend came a long time ago,but this is different,this season they put laces to everywhere-sleeves,back,shoulders or put lace-up details on top of the fabric.It makes every basic shirt or jumper instantly more interesting and when these laces are extra big and outthere,it gives it a cool movement also.
 
   
 
(1.bershka 2.zara 3.zara 4.zara)

No comments:

Post a Comment